Kobieca Flota – mój dzień z premium …
Maserati, jaguar, mercedes, lexus, volvo, bentley, porsche, audi i kilka innych marek, w tym concept cars przyszłości. Taką dostałam „flotę” do dyspozycji w ostatni czwartek w Zamku Ryn.
Maserati, jaguar, mercedes, lexus, volvo, bentley, porsche, audi i kilka innych marek, w tym concept cars przyszłości. Taką dostałam „flotę” do dyspozycji w ostatni czwartek w Zamku Ryn.
Pod koniec maja miałam wystąpienie przed absolwentami kierunków MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Grono było zainteresowane i szybko wdało się w konwersację, co lubię. Dlatego postanowiłam, jeszcze przed powrotem do Warszawy, zrobić konkurs – tym bardziej, że …
Zapraszam dziś do rozmowy o konkurowaniu marką lidera i przywództwem zbudowanym na wartościach. Obiecałam to uczestnikom konferencji „Efektywne Przywództwo” 360 SBC, na której miałam przyjemność wystąpić w zeszłym tygodniu.
Żeby o czymś mówić z pasją, ciekawie, w interesujący czy poruszający sposób, trzeba mieć coś wartościowego do powiedzenia. Dziś skupiamy się na myślach prowadzących do mądrych, inspirujących i wartościowych zdań padających z ust polskiego lidera.
Co mężczyzn najbardziej uwiera w komunikacji kobiet w biznesie? Notatki do tego tekstu robiłam podczas konferencji organizowanej przez jeden z banków dla swoich menedżerek. Występowałam w gronie ciekawych prelegentów, m.in. Magdaleny Dziewguć z Google, Edwarda Stanocha z Aon Hewitt i kapitana Romana Paszke. I to Pan Edward właśnie odwołał się do artykułu prasowego, do którego chcę wrócić.
Błyszczące oko pasjonata. Dziś zapraszam do lektury gościnnego tekstu aktywnej i inspirującej komentatorki „Jesteś Marką”, Magdy Piaseckiej, którą spotkałam i zapamiętałam właśnie dzięki błyskowi w oku. Poświęcony jest sztuce znalezienia własnej pasji, która podoba się Tobie, a nie …
Zwykle, kiedy pracuję z kobietami-liderami, rozmawiamy o tym jak osiągnąć stan, który łatwiej (chyba?) przychodzi mężczyznom, kobietom zaś trudno. Ten stan ma postać przekonania, które brzmi:
Zostałam zaproszona do udziału w ciekawym projekcie Znane ekspertki. Celem kampanii jest zwiększenie obecności kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, relacjonowanych przez polskie i zagraniczne media.
Postanowiłam uporządkować moje pisanie o marce wysokiej reputacji i nadać mu pewną ramę. Wiem, że na co dzień ustawiam sobie i Tobie poprzeczkę wysoko i raczej skromnie u mnie z prostymi „złotymi receptami” typu „10 sposobów zbudowania marki”. Nie piszę tak, ponieważ tak pisze większość internetowych autorów. Nie mam też przekonania, że „rady” motywują do ich szybkiego zastosowania. Owszem, przyciągają na chwilę oko i inspirują, ale nie tworzą POWODU, aby Czytaj dalej…
W zeszłym tygodniu wzięłam udział na zaproszenie Minister Agnieszki Kozłowskiej-Rajewicz, Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania, w czwartym Okrągłym Stole Ministrów EU ds. Równości Płci – które odbyło się przy okazji Kongresu Kobiet.
Spotkanie okazało się Czytaj dalej…