Liderka i sztuka rezygnacji
Zwykle, kiedy pracuję z kobietami-liderami, rozmawiamy o tym jak osiągnąć stan, który łatwiej (chyba?) przychodzi mężczyznom, kobietom zaś trudno. Ten stan ma postać przekonania, które brzmi:
Zwykle, kiedy pracuję z kobietami-liderami, rozmawiamy o tym jak osiągnąć stan, który łatwiej (chyba?) przychodzi mężczyznom, kobietom zaś trudno. Ten stan ma postać przekonania, które brzmi:
Odkrywam powoli, że współpraca z Tobą i pozostałymi osobami zaangażowanymi we wspólne tworzenie treści na bloga i do książki, jest miłą i istotną wartością dodaną. Dziękuję za wskazanie osób, które Twoim zdaniem zbudowały silną markę wysokiej reputacji i wartościowe uzasadnienie wyboru. Podsumowałam wyniki naszych prac. Czytaj dalej…
W poprzednim wpisie wspomniałam o wizycie w Radio PIN. Chciałam jeszcze do niej wrócić i porozmawiać o budowaniu reputacji przez dziennikarzy, także tych, których zwykle nie widać. Sama w czasach studenckich prowadziłam z Najdroższym radiowy „Klub Trójki”. Nie czułam się wtedy do tego w żaden sposób przygotowana. Moim największym ówczesnym sukcesem było odkrycie Czytaj dalej…
W ostatnim tygodniu prowadziłam warsztaty dla menedżerek dużej korporacji. Rozmawiałyśmy o budowaniu marki lidera, zarządzaniu relacjami i o sile networkingu, także w środowisku biznesowym. Inicjatorem warsztatów była silna i lojalna wobec pozostałych, kobieta w zarządzie owej korporacji. I dziś właśnie do owej lojalności chcę wrócić.
Czy człowiek powinien być lojalny? Czy marka, która chce być liderem swojego rynku i oczekuje lojalności partnerów, powinna być wobec nich lojalna?
Niby oczywiste, że Czytaj dalej…
„Czy uważasz, że mistrzostwo można zaplanować?” zapytałam 20 znajomych. 12 zaprzeczyło na początku, aby w miarę rozmowy zmienić zdanie dochodząc do wniosku, że przecież prawdziwe mistrzostwo nie jest nigdy dziełem przypadku.